Z důvodu výhradně zakázkově vyráběného sortimentu (a vlivem negativních zkušeností s nevyzvednutými zásilkami) bohužel nelze v tuto chvíli platit na dobírku.

Doručení balíkem „Na poštu“

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na své spádové dodací poště (dle PSČ) v době, kdy se to hodí Vám.

Platba je možná převodem na účet (v CZK či EUR) či platební kartou.

Doručení balíkem „Do ruky“

  • Kvůli občasným delším dodacím lhůtám nedoporučujeme, pokud na zboží spěcháte.

Platba je možná převodem na účet (v CZK či EUR) či platební kartou.

Přepravní společnost PPL je balíkový přepravce doručující obvykle do 24hodin po potvrzení o odeslání Vaší objednávky. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR a SR
  • Časové rozmezí doručení: 8:00 – 17:00 hod
  • Každá zásilka je důkladně zabalená a pojištěná proti poškození či úbytku na obsahu nebo ztrátě.
  • Pokud je zásilka během přepravy poškozená, je nutné s řidičem na místě sepsat reklamační protokol, případně zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky. Pozdější reklamace nebude uznaná z důvodů reklamačních podmínek přepravce.

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič přes SMS zprávu informovat o čase doručení, které bude v rozmezí jedné hodiny. Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

Platba je možná převodem na účet (v CZK či EUR) či platební kartou.